Năvodari, Constanța

+15°C

FAQ

Cum pot face o rezervare?

Pentru disponibilitate şi tarife te rugăm să verifici motorul nostru de rezervări online. Dacă acesta nu generează disponibilitate sau solicitarea ta este una specială, fie alege să completezi  formularul de rezervare online, sau să ne contactezi direct la +4 0735 000 100, reservation@hotelnautic.ro. Pentru rezervări de grup sau solicitări corporate avem o persoană dedicată şi puteƫi discuta telefonic apelând +4 0799 944 220, sau pe e-mail sales@hotelnautic.ro.

Care sunt condiƫiile de plată şi garantare a rezervării?

Condiƫiile de plată diferă în funcƫie de tipul de ofertă selectat şi sunt detaliate pentru fiecare în parte în descrierea acesteia; în general este necesar doar un avans ce se poate achita online cu cardul, chiar pe site-ul nostru.

Care este modalitatea de plată?

Plata se poate efectua în Lei, în avans, cu cardul pe site-ul nostru, prin transfer bancar sau la recepƫia complexului, cu cardul sau numerar.

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard)

Dacă aƫi ales metoda de plată „Online prin card bancar” este necesar să completaƫi un formular cu informaƫiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăƫi.

– Plăƫile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa şi MasterCard (Visa/Visa Electron şi MasterCard/Maestro) se efectuaează prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizaƫiile care asigură tranzacƫiilor on-line acelaşi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.

– „3-D Secure” asigură în primul rând că nici o informaƫie legată de cardul dumneavoastra nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăƫi, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa şi MasterCard.

Important de ştiut! Pentru plăƫile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

Care este politica de anulare a unei rezervări?

În caz de anulare după efectuarea unei rezervari early booking şi cu mai mult de 31 zile înainte de check-in, avansul de 50% nu este rambursabil. Dacă anularea intervine cu mai puƫin de 30 zile înainte de check-in, penalizarea este de 100%.

În cazul anulării unei rezervări efectuate pe o ofertă standard cu cel puƫin 30 zile înainte de data sosirii, avansul se rambursează. Dacă anularea survine după această dată, avansul nu este rambursabil.

Cum ajung la locație?

Locaƫia noastra este înregistrată pe Google Maps sub numele de Nautic Sport & Luxury Club. Vă propunem să accesaƫi butonul de contact pentru indicaƫii suplimentare.

Care este intervalul orar pentru formalitățile de check-in şi check-out?

Check-in-ul se poate efectua după ora 15:00, iar check-out-ul până în ora 11:00.

Am nevoie de carte de identitate sau de paşaport pentru check-in?

Da, pentru a efectua formalităƫile de check-in este necesar prezentarea unui document de identitate, paşaport sau carte de identitate, de către toate persoanele cazate. De asemenea, fiecare adult cazat în cameră are obligaƫia completării şi semnării fişei de cazare, conform legislaƫiei în vigoare.

Unde pot să fac formalităƫile de check-in şi check-out?

FFormalităƫile de check-in şi check-out se vor efectua la recepƫia principală a complexului Nautic Sport & Luxury Club, localizată la parterul corpului Nautic Sport. Pentru mai multe detalii vă invităm să consultaƫi harta complexului accesibilă de pe pagina de contact.

Fumatul este permis în cadrul complexului Nautic Sport & Luxury Club?

În cadrul spaƫiilor interioare ale complexului, fumatul nu este permis. Excepƫie fac spaƫiile special amenajate: terasa restaurantului şi balcoane (unde se aplică).

Se pot rezerva servicii de masa suplimentare?

Da, puteƫi alege adăugarea serviciilor de masă în rezervare: prânz – 70 lei/persoană, cina – 65 lei/persoană, pensiune completă – 120 Lei/persoană. Copiii < 11.99 ani beneficiază de 50% discount.

Se acceptă cazare pentru al 3-lea adult în camera dublă?

Pentru confortul celor 3 persoane, recomandăm rezervarea unei camere de familie sau a unui apartament tip duplex, toate dotate cu canapele extensibile. Nu recomandăm cazarea a  3 adulƫi într-o cameră dublă pentru că ne dorim ca toƫi oaspeƫii să beneficieze de confortul sperat pe perioada sejurului.

Ce camere sunt dedicate pentru cazarea a 3 adulƫi?

Pentru a asigura confortul mult dorit pentru 3 adulƫi propunem cazare în cadrul corpului Nautic Luxury în camere de familie, ce au un pat dublu king şi o canapea extensibilă sau apartamentele tip duplex, ce au un dormitor cu pat dublu king la etaj şi living cu canapea extensibilă la parter.

Ce camere putem alege pentru familii numeroase?

Primim cu drag familiile numeroase în Nautic Luxury unde 2 adulƫi şi 2 copii < 11.99 ani se pot caza în camere de familie, cu un pat dublu king şi o canapea extensibilă, sau în apartamentele tip duplex, ce au un dormitor cu pat dublu king la etaj şi canapea extensibilă la parter. Familiile cu copii mai mici, pot alege şi camerele duble cu vedere la oraş sau la mare, iar pentru un confort sporit recomandăm rezervarea unui pat suplimentar cu o taxă de 50 Lei/noapte. Pentru bebeluşi oferim pătuƫurile gratuit pentru un somn liniştitor pe perioada sejurului..

La cerere se pot asigura paturi suplimentare pentru copii sau adulƫi?

Oferim cu titlu gratuit pătuƫuri, din lemn sau tip ƫarc, pentru copii < 3 ani, pentru copii < 11.99 există opƫiunea de pat suplimentar tip hotelier la tariful de 50 Lei/noapte, iar pentru minori > 12 ani taxa este de 100 Lei/noapte. Taxa include şi micul dejun. Serviciul este oferit sub incidenƫa disponibilităƫii la momentul cazării.

Camerele au balcon?

Da, majoritatea camerelor sunt dotate cu balcon. Dacă doriƫi o cameră cu balcon, puteƫi rezerva o camera dublă cu vedere la mare din Nautic Sport, camera dublă cu vedere la oraş, la mare sau un apartament din Nautic Luxury.

În ce interval orar se serveşte micul dejun?

Micul dejun se serveşte în restaurantului situat la parter în Nautic Sport, zilnic, între orele 08.00 şi 10.30.

Până la ce oră poate servi masa în restaurant?

Bucătăria restaurantului este deschisă zilnic până la ora 22.00

Care este policita de housekeeping?

Pentru că acest criteriu este foarte important pentru noi, camerele sunt curăƫate zilnic, prosoapele se schimbă în fiecare zi, iar aşternuturile se schimbă după trei nopƫi de cazare.

Oferiƫi acces internet?

Da, clienƫilor noştri oferim acces gratuit pentru internet wireless în cadrul întregului complex, inclusiv în camere.

Accesul la plajă şi la piscină este gratuit?

Da, accesul la plajă şi la piscina exterioară este gratuit pentru clienƫii Nautic Sport & Luxury Club. Se oferă sezlonguri şi umbrele în mod gratuit, în limita disponibilităƫilor, pe baza tichetelor primite de la recepƫie la sosire. Acestea nu se pot rezerva în prealabil.

Care sunt reducerile acordate copiilor?

Oferim gratuitate la cazare pentru maxim doi copii < 6.99 ani  cazaƫi în cameră cu doi adulƫi plătitori. În camerele mai spaƫioase se acceptă cazare şi pentru doi adulƫi şi doi copii < 11.99 ani. La serviciile de masă opƫionale (prânz, cină, pensiune completă) se acordă discount 50% pentru toƫi copiii < 11.99 ani.  Pentru copiii care deja au împlinit vârsta de 12 ani se vor aplica tarifele de adulƫi.

Ce facilităƫi aveƫi pentru copii?

Copiii se pot distra la locul de joacă special amenajat lângă terasă, sau la cel de plajă ; au o zonă dedicată la piscină. Totodată oferim scaune speciale pentru mici în restaurant, iar meniul include o secƫiune cu preparate dedicate copiilor.

Sus